Overslaan en naar de inhoud gaan
Geert Ott en Nelson Rabbachin aan hun piano

Pianorecital 2021 was opnieuw een succes

Ingediend door Nelson Rabbachin op 26 September 2021

Kiwanis Tirimont organiseerde dit jaar inmiddels voor de tweede keer zijn befaamde pianorecital. Om een betere spreiding van de bezoekers te hebben, werd gekozen om verschillende sessies te organiseren. Deze twee voorstellingen gingen door op 25 september 2021 en vonden plaats in het auditorium van academie Dil’arte.

De solisten van de avond en tevens leden van de club, Geert Ott en zijn leerling Nelson Rabbachin vertolkten een klassiek programma voor piano solo en quatre-mains. Nadien konden de toeschouwers napraten met een glas heerlijke wijn mede mogelijk gemaakt door Lovindi, een lokale wijnhandelaar uit Dilbeek.

Zowel het recital als de receptie mochten ondanks de coronapandemie een groot succes genoemd worden. In totaal werden 244 tickets verkocht voor beide voorstellingen. Dit jaar wordt de integrale opbrengst geschonken aan Berrefonds vzw. Deze organisatie zet zich in om ouders te ondersteunen welke hun baby of kind verliezen voor of na de geboorte door middel van herinneringsboxen.