Overslaan en naar de inhoud gaan

Home 1

Maak het verschil in het leven van een kind

Help ons het leven van kinderen te verbeteren!

We zijn helpende handen voor kinderen

Vele kinderen kunnen al genieten van onze steun dankzij jouw hulp.

Onderwijs

Via allerlei projecten die gelinkt zijn aan onderwijs en opleiding helpen we de kinderen die het het meest nodig hebben. Onderwijs is de basis die kinderen helpt om hun toekomst zelf in handen te nemen.

Hulp & Ondersteuning

Helaas zijn er nog te veel kinderen waarbij men er niet in slaagt de signalen van nood vast te stellen. Tal van initiaitieven bewijzen dat men met de juiste Hulp & Ondersteuning voor deze kinderen wel degelijk het verschil kan maken. Kiwanis ondersteunt financieel andere verenigingen die zich voor zo'n specifiek doel inzetten.

Vrijwilligerswerk

De hart van Kiwanis Tirimont zijn de vele vrijwilligers die zichop regelmatige of tijdelijke basis inzetten om de verschillende campagens, evenementen en projecten te ondersteunen. We zijn bijzonder fier dat we met ons team de verschillende doelstellingen kunnen realiseren en op die manier voor een betere wereld kunnen zorgen.

Sport

Sport wordt soms wel eens gezien als lijm tot de samenleving. Via verschillende acties trachten we via de sport iedereen zich thuis te laten voelen in hun sportclub, instelling, school of vereniging.

Laatste Campagnes

Sluit aan bij onze ploeg

Kiwanis Tirimont is steeds op zoek naar extra schouders om de lasten over te verdelen. Heb jij interesse om ons team te vervoegen? Neem dan contact met ons op.

Waarom anderen onze projecten ondersteunen ?

Vrijwillige Helpers
Gedoneerd